|
Általános garanciális és vásárlási feltételek
(151/2003. Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról)
1. Garancialevelet nem áll módunkban pótolni.
2. A számlán szereplő termékekre a vásárlás napjától számított 12 hónap garanciát vállalunk.
Ez alól kivételt képeznek a következő termékek:
- bruttó 1000 Ft alatti termékekre
- CD lemezekre
- egyéb kellékanyagokra
NEM vállalunk garanciát.
- Azon termékek, melyek saját garanciajeggyel kerülnek értékesítésre, a garancialevélen feltüntetett időszakra érvényes garanciát a termék garanciaszervize vállalja.
- Garanciális javításra terméket csak eredeti kiegészítő tartozékaival (leírás, kábelek, egyedi kiegészítők, CD) veszünk át.
- Komplett számítógépet csak a számítógépházon található, sérülésmentes garanciamatricával veszünk át javításra. Ellenkező esetben, kizárólag csak a hibás alkatrészt vesszük át garanciális keretek között.
- Komplett számítógép sérült garanciamatricával, vagy több alkatrész garanciális céllal való vissza hozatala estén, a hibás alkatrész kiszűrése szervízdíj köteles.
- Amennyiben a garanciális javításra átvett termék a leírt hibát nem produkálja, szervizdíj kötelessé válik. (2000 Ft+áfa/db)
- Amennyiben az adott termék külön garancialevéllel kerül értékesítésre, a garancialevélen feltüntetett időszakra érvényes garanciát a termék garanciaszervize vállalja.
3. Garancia érvényességének feltételei:
- 12 hónapnál nem régebbi a vásárlás dátuma.
- Eredeti garancialevél.
- Eredeti számla.
- Garanciamatrica megléte, sérülésmentes, olvasható állapota.
4. Garanciavesztés okai:
- A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai-, látható sérülés.
- Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat (túlhúzás, tuningolás), a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai / elektromos terhelés illetve egyéb nem a célnak való felhasználás.
- Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás. (pl. villám, túláram)
- Amennyiben a terméken végzett javítási / szerelési munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal, szakképzetséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy a vásárló végzi és a hiba ennek következtében keletkezett.
- Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás.
5. Nem garanciális hibák:
- Kompatibilitási problémák. (A vásárló hardverkörnyezetében nem működő, egyébként hibátlan alkatrész.)
- Bárminemű szoftveres probléma (operációs rendszer, meghajtó program telepítés, stb.)
- Meghajtó program-, BIOS-, szoftverfrissítés.
- Természetes elhasználódás.
Gyakran feltett kérdések:
Mennyi időn belül kell kicserélni vagy megjavítani a terméket?
A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
Mit tehetünk, ha a kereskedő nem vállalja megfelelő határidőre a javítást?
Ha a kötelezett a dolog kijavítását megfelelő határidőre nem vállalja, vagy nem végzi el, a jogosult (fogyasztó) a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja.
Kell-e elismervényt adni a javításra átvett termékről?
Javításra az árut elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a fogyasztó nevét és címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított árut átveheti.
Köteles-e cserekészüléket adni a kereskedő a javítás idejére?
Nem.
|
 |
RAM SERV. DDR3 1GB 1333MHZ IBM 49Y1442
Ár: 2.540 Ft
|
 |
NB KIEG. H?TÉS BELKIN COOLING HUB F5L025EA
Ár: 3.810 Ft
|
 |
BILLENTY?ZET+EGÉR GABA KB-2001G-B USB HUN
Ár: 3.688 Ft
|
|