A toner tipusszáma:

    Munkalapon lévő kód:






    Garancia

    Általános garanciális és vásárlási feltételek

    (151/2003. Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról)

    1. Garancialevelet nem áll módunkban pótolni.

    2. A számlán szereplő termékekre a vásárlás napjától számított 12 hónap garanciát vállalunk.

    Ez alól kivételt képeznek a következő termékek:

    • bruttó 1000 Ft alatti termékekre
    • CD lemezekre
    • egyéb kellékanyagokra

    NEM vállalunk garanciát.

    • Azon termékek, melyek saját garanciajeggyel kerülnek értékesítésre, a garancialevélen feltüntetett időszakra érvényes garanciát a termék garanciaszervize vállalja.
    • Garanciális javításra terméket csak eredeti kiegészítő tartozékaival (leírás, kábelek, egyedi kiegészítők, CD) veszünk át.
    • Komplett számítógépet csak a számítógépházon található, sérülésmentes garanciamatricával veszünk át javításra. Ellenkező esetben, kizárólag csak a hibás alkatrészt vesszük át garanciális keretek között.
    • Komplett számítógép sérült garanciamatricával, vagy több alkatrész garanciális céllal való vissza hozatala estén, a hibás alkatrész kiszűrése szervízdíj köteles.
    • Amennyiben a garanciális javításra átvett termék a leírt hibát nem produkálja, szervizdíj kötelessé válik. (2000 Ft+áfa/db)
    • Amennyiben az adott termék külön garancialevéllel kerül értékesítésre, a garancialevélen feltüntetett időszakra érvényes garanciát a termék garanciaszervize vállalja.

    3. Garancia érvényességének feltételei:

    • 12 hónapnál nem régebbi a vásárlás dátuma.
    • Eredeti garancialevél.
    • Eredeti számla.
    • Garanciamatrica megléte, sérülésmentes, olvasható állapota.

    4. Garanciavesztés okai:

    • A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai-, látható sérülés.
    • Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat (túlhúzás, tuningolás), a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai / elektromos terhelés illetve egyéb nem a célnak való felhasználás.
    • Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás. (pl. villám, túláram)
    • Amennyiben a terméken végzett javítási / szerelési munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal, szakképzetséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy a vásárló végzi és a hiba ennek következtében keletkezett.
    • Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás.

    5. Nem garanciális hibák:

    • Kompatibilitási problémák. (A vásárló hardverkörnyezetében nem működő, egyébként hibátlan alkatrész.)
    • Bárminemű szoftveres probléma (operációs rendszer, meghajtó program telepítés, stb.)
    • Meghajtó program-, BIOS-, szoftverfrissítés.
    • Természetes elhasználódás.

    Gyakran feltett kérdések:

    Mennyi időn belül kell kicserélni vagy megjavítani a terméket?

    A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

    Mit tehetünk, ha a kereskedő nem vállalja megfelelő határidőre a javítást?

    Ha a kötelezett a dolog kijavítását megfelelő határidőre nem vállalja, vagy nem végzi el, a jogosult (fogyasztó) a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja.

    Kell-e elismervényt adni a javításra átvett termékről?

    Javításra az árut elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a fogyasztó nevét és címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított árut átveheti.

    Köteles-e cserekészüléket adni a kereskedő a javítás idejére?

    Nem.

    Cég neve:

    Gép tipusa:

    Számláló állása:

    Gyári szám:

    Az árváltoztatás jogát fenntartjuk! A pontos árakról és raktárkészletről érdeklődjön a fenti elérhetőségeink valamelyikén!
    A képek illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek!